01.05.15

Trešais. Plosos.

Katrai šajā laikā ir jautājumi, vai drīkst to un šito.

Man topa jautājums - vai grūtniecības laikā drīkst klausīties Rammstein? Es neko neklausījos, kamēr man viss riebās, un tad ieslēdzu Tilu. Varbūt, arī labāk būtu Šopēnu, bet kāds kaifs! Un tad es naktī skatījos Rock am Ring un atcerējos, ka koncertos viņš dzied savādāk, bet tas ir vēl krutāk. Atrauties nevarēju.

Vēl grūtniecībai klāt nāk emocijas. Tarju es neklausos, jo no viņas balss pavērsieniem asaras man birst patvaļīgi, tam nav nekāda sakara ar tekstiem vai ko. Viņa dzied, es raudu. Tāpēc es to atļaujos tikai mežā, kad neviens neredz, jo tramvajā stulbi kaut kā. Fredijs arī, īpaši Show Must Go On, kuru es cenšos izlaist. Nepagāja ne 20 gadi, kad Elizabetei pieleca - Fredija ta naaaaav aaaaaaaauuuu! Jā, tas mežs ir daudz redzējis, agrāk gan redzējis mani ejam cauri, piedejojam un dziedam akapello (jo ar austiņām)

Gandrīz nokodu galvu duālam par neapdomīgu komentāru 'kas tev, dvīņi, ka tu tā ēd'. Nevajag komentēt vēderu, apjomus, ēstgribu, neko nevajag. Ir jau pietiekami grūti vērot kā tavs ķermenis maina apjomus, ir grūti visu laiku gribēt ēst, komentāri te ir pavisam lieki. Pareizā atbilde negrūtai sievietei uz jebko ir 'iedzeram vīnu?', bet grūtniecei - 'atnest tev mazsālītu gurķi?'


Nav komentāru: